And it was all yellow

Sitter på bussen för att träffa fina Emelie som jag har saknat så! Ni får en bild från Mauritius så länge.

Kjol från HM och topp från Dagmar!

Kram på er!

there's no better way to fly

Home sweet home..?
Nu är jag hemma i kalla Sverige, fy tusan! Fick nästan andningsproblem när jag gick ut från flygplatsen här hemma. Mer bilder kommer, det lovar jag!
Har inte gjort så mycket idag, bara slappat och kollat på film. Ska nog åka och handla snart eftersom att vi varit borta ett tag
Bryggan vid stranden.

Last day of paradise

Hej blekfisar!
Har försökt hela tiden med att skriva några inlägg här nere i Mauritius men blogg.se vill inte det. Jag har haft det helt underbart, både i Afrika och här i Mauritius. Så himla fint är det här! Palmer, vita stränder och turkost vatten.
Vi åker imorgon bitti och kommer hem klockan 9 på tisdagsmorgonen ungefär. Då är man väl lite sådär gött mörbultad
Kram på er!

Ulusaba first and second safari

Det är så himla fint här uppe så det är nästan overkligt! Har varit på safari och sett elefanter, lejon, flodhästar, giraffer, skorpioner m.m. Man har bara varit 1 meter ifrån djuren också, overkligt!

Nu är det lunch och sedan en till safari

Dusk&Dawn

Hallå! Har varit ute på en grym safari, skriver mer om det senare! Nu ska vi käka middag!

Hade på mig detta förut på safarin: Topp-American Vintage, Shorts-One Teaspoon, Skor-Marinblå låga converse!

Cheeers!

part 1.

Några bilder från igår. Min pappa fyllde år så vi firade honom lite och åkte ner till Godahoppsudden och jädrar vad det blåser där nere. Flög ju nästan med babianerna på vägen.

Fick iallafall se strutsar och babianer går tydligen fritt som älgar i Sverige. Åt ostron för första gången också (jätteintressant) och det var nog sista.

Idag ska vi åka till ett ställe där man troligtvis kan se massa valar. Det händer bara 1 gång om året tydligen så det återstår att se!
loooooove

182

Det var inte förrens jag laddade upp bilden som jag såg hur dålig den blev men jag har inte tid att ta en ny så det får bli denna.

Igår så åkte vi till Robben Island, ön/fängelset där Nelson Mandela satt fången i 18 år och när vi kom tillbaka så tog vi en lunch och liten shoppingtur. Blev ju lite smått lycklig när jag såg att de hade MAC så jag fick med mig en efterlängtad rouge och Kabukiborste. Nu blir det frukost och senare Godahopssudden!

kram kram!

Royale (yes with an e)

Topp- American Vintage, Jeans- J4, Skor-Vans
Ser smått efterbliven och trött ut på bilderna men det är inte så konstigt när man har flygit i 24 timmar ungefär. Åkte runt tre från Göteborg i torsdags och kom fram idag runt ett. Det blev massa krångel med flyget från GBG men det löste sig efter ca 2 timmar hehe..

Nu är vi i Kapstaden iallafall och vädret är fint och folket är sjukt trevliga!
Myyyyys, kram på er!

And we're off

Godmorgon!
Nu ska vi åka till flygplatsen för att flyga till Istanbul och sedan Sydafrika! Åhhh ska bli så skönt!
Har faktiskt inte fixat några tidsinställda då datorn och kameran är med. Ska försöka uppdatera det bästa jag kan!

Var på gymnasiemässan igår med, superkul!!
Kram på er finisar!

Gymnasiemässan

Hallå! Idag så var jag i Rytmus monter på gymnasie mässan och sjöng. Var det någon av er som var där hehe?
Det var sjukt kul iallafall och man ville inte gå där ifrån, bara sitta och spela och prata om Rytmus (som förövrigt är en helt jädra grym skola så ska du välja gymnasie, välj det ;) )

Lite dålig uppdatering på senaste men i lördags så var jag och Amanda hos Emelie och sov där. Det är bara två dagar kvar tills jag åker, super excited!

Love!

(Emelis bild)

CBD

Allåå på er! Efter skolan idag(som förövrigt var väldigt kort med kör och ensemble bara) så gick några till Espresso House. Det är ju trots allt kanelbullens dag idag!
Gick sedan in på Rock House och lyckades få på killarna Justin Bieber tischor hehe..

Hörs imorgon! Peace&Love

(Bilderna är Amandas eftersom att en viss person låste min mobil i en timma)

I wanna go now...

Åhh nu när det är överdrivet dåligt väder här i Sverige så vill jag bara sätta mig på planet och åka iväg. Får vänta till 11 Oktober, men det är ju inte så farligt långt borta.

Först Sydafrika, Kapstaden och Skukuza på ett ställe som heter Ulusaba sedan Mauritius. Hur underbart?  2 veckor blir det så jag kommer hem lagom när höstlovet börjar.